جدول محتوا

شرکت نیک در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هاسپیتکس تهران شرکت کرد. هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی که به‌اختصار هاسپیتکس نامیده می‌شود، در تاریخ 12 الی 15 دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه هاسپیتکس 1402

نمایشگاه هاسپیتکس یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت بهداشت، پزشکی و تجهیزات بیمارستانی است. این نمایشگاه معمولاً در مکان‌ها و شهرهای مختلف برگزار می‌شود و شامل محصولات و خدمات مرتبط با صنعت بهداشت و درمان می‌شود.

حضور شرکت نیک در نمایشگاه هاسپیتکس 1402

تجهیزات و تاسیسات بیمارستان‌سازی عنوان موضوعی بود که شرکت نیک با سابقه درخشان و طولانی خود برای کمک به بخش تاسیسات بیمارستانی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

شرکت نیک سابقه خوبی در رابطه با تاسیسات و تجهیزات بیمارستان‌سازی دارد، جایی‌که سیستم تهویه‌مطبوع شامل هواساز، هواساز هایژنیک، چیلر برخی بیمارستان‌های معروف کشور را در کارنامه خود دارد.

محصولات شرکت نیک در نمایشگاه هاسپیتکس 1402

شرکت نیک در نمایشگاه هاسپیتکس از آخرین تجهیزات خود در صنعت تهویه مطوبع و سردخانه صنعتی رونمایی کرذ. شرکت برودتی و حرارتی نیک با جدیدترین دستگاه‌های تهویه مطبوع شامل چیلر، هواساز هایژنیک، فن کویل، داکت فن‌کویل و هم‌چنین دستگاه‌های سردخانه صنعتی شامل اواپراتور و کندانسینگ یونیت در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هاسپیتکس حضور پیدا کرد.

گزارش تصویری از حضور شرکت نیک در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هاسپیتکس

 

شرکت نیک در نمایشگاه هاسپیتکس

 

نیک در نمایشگاه بیمارستان‌سازی

 

هواساز نیک در نمایشگاه بیمارستان سازی 1402

 

تهویه مطبوع نیک در نمایشگاه هاسپیتکس 1402

 

چیلر نیک در نمایشگاه بیمارستان سازی 1402

 

شرکت نیک در نمایشگاه بیمارستان سازی 1402

 

اواپراتور نیک در نمایشگاه بیمارستان سازی 1402

 

دسته بندی: اخبار نیکبرچسب‌ها: نمایش: 676

ارسال دیدگاه