جدول محتوا

شرکت نیک در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات تهران شرکت کرد. 22مین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایش و گرمایشی و تهویه مطبوع، در تاریخ 13 الی 16 مهم ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه تاسیسات 1402

نمایشگاه تاسیسات تهران از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعتی و تخصصی در حوزه تاسیسات و تجهیزات ساختمانی در کشور است. این نمایشگاه معمولاً هر ساله در تهران برگزار می‌شود و شرکت‌ها و فعالان این صنعت از سراسر کشور و هم‌چنین دنیا در آن شرکت می‌کنند تا آخرین دستاوردها و فناوری‌های مرتبط با تاسیسات، تجهیزات ساختمانی مانند تهویه مطبوع را به نمایش بگذارند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با تازه‌ترین تکنولوژی‌ها و ارتباط با صنعتگران و فعالان این حوزه را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

حضور شرکت نیک در نمایشگاه تاسیسات 1402

شرکت نیک به مانند سال‌های اخیر امسال هم در نمایشگاه تاسیسات شرکت کرد و از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی‌های خود در صنعت تهویه مطبوع در این نمایشگاه رو نمایی کرد.

محصولات شرکت نیک در نمایشگاه تاسیسات 1402

شرکت نیک در این نمایشگاه از تجهیزات و دستگاه‌های خود در زمینه چیلر، فن کویل، هواساز، پکیج یونیت و اواپراتور رونمایی کرذ. شرکت نیک با جدیدترین دستگاه‌های خود در تهویه مطبوع در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات تهران حضور پیدا کرد.

گزارش تصویری از حضور شرکت نیک در بیست‌ودومین نمایشگاه تاسیسات

چیلر نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

چیلر هوا خنک نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

اواپراتور نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

کندانسینگ نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

سردخانه صنعتی نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

هواساز نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

شرکت نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

رک سردخانه نیک در نمایشگاه تاسیسات

 

چیلر 50 تن نیک در نمایشگاه تاسیسات

دسته بندی: اخبار نیکبرچسب‌ها: نمایش: 860

ارسال دیدگاه